Często zadawane pytania

Znajdziesz tu zbiór pytań i odpowiedzi na często pojawiające się pytania 😉

W przypadku braku dostępności danego produktu – daj mi znać! Postaram się odpowiedzieć najszybciej jak mogę, czy produkt będzie możliwy na zamówienie. Do większości produktów mam odłożone materiały i wysyłka może się odbyć już następnego dnia, czasami muszę je domówić (może to opóźnić wysyłkę o ok. 1 tydzień). Oczywiście dostaniesz informację o przewidywanym czasie oczekiwania ;).
Niestety nie… Produkty robione od podstaw, z wybranymi kamieniami przez Ciebie, są wykluczane z promocji. Za to drobne zmiany w dostępnych produktach np. wymiana zawieszki na inną, wybór rozmiaru – te zmiany są bezpłatne i obejmują produkty z kodem promocyjnym.

Niestety nie mam takiej możliwości. Z szacunku do Waszego i mojego czasu, odbiory osobiste nie będą już możliwe. Za to wysyłka paczkomatem kosztuje tylko 12,50zł a dla zamówień od 199zł jest darmowa ❤.

W przypadku problemu z płatnością przez Przelewy24, należy niezwłocznie skontaktować się ze mną telefonicznie: 501481800 , lub mailowo suneri.shop@gmail.com . Postaram się pomóc najszybciej jak to możliwe.

Zajrzyj do zakładki „kontakt” LINK 

Niestety nie mam sklepu stacjonarnego. Na ten moment biżuterię można obejrzeć i zakupić przez stronę sklepu internetowego lub podczas wydarzeń w których biorę udział ze stoiskiem. Sprawdź nadchodzące wydarzenia TUTAJ.

Masz dodatkowe pytanie związane z zamówieniem lub wysyłką?
Jeśli kiedykolwiek Twój koszyk zostanie błędnie naliczony, lub kod nie zadziała poprawnie – koniecznie daj mi znać!

Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta? Register Now